Aktualności
  • 15.012015

    Dlaczego warto „słodzić”?

    Według badań IQS Group przeprowadzonych na zlecenie producenta Cukru Królewskiego, 56% z nas uważa, że jesteśmy mniej życzliwi niż inne narodowości. Jak to możliwe, skoro badania pokazały, że tylko 3% Polaków nie komplementuje innych? Komu najchętniej „słodzimy” i czemu nie przełożonym? Czy warto to zmienić? Bezwzględnie – uważa psycholog Maria Rotkiel.

    Zobacz więcej

  • 08.122014

    Cukier Królewski z tytułem "Created in Poland Superbrands 2014/15"

    Marka Cukier Królewski – jeden z liderów w branży producentów cukru, uhonorowana została godłem "Created in Poland Superbrands 2014/15" w kategorii „Jedzenie i gotowanie”. Nagroda ta przyznawana jest w oparciu o niezależne badanie na próbie ponad 15 000 respondentów. Tym samym stanowi najszerzej zakrojony program konsumencki w Polsce.

    Zobacz więcej

  • 26.112014

    Niezwykły gofrobus w Krakowie, Lublinie, Katowicach i Gdańsku

    Boże Narodzenie to czas, kiedy wzajemną życzliwość i serdeczność wprost czuć w powietrzu. Dlaczego nie jest tak przez cały rok? Producent Cukru Królewskiego jako ambasador „Słodkich Gestów” gorąco namawia do nieustającej życzliwości i po raz kolejny nagradza za nią pysznymi goframi. Miasta do których przyjeżdża gofrobus wybrali w drodze głosowania internauci na www.facebook.com/ZycieJestSlodkie.

    Zobacz więcej

  • 14.112014

    Słodka kampania Cukru Królewskiego

    Właśnie rozpoczęła się kampania promująca produkty marki Cukier Królewski. Intensywne działania reklamowe dotyczyć będą grupy cukrów pudrów, do której należą: cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400 g, cukier puder 500 g oraz cukier puder w młynku.

    Zobacz więcej

  • 30.102014

    Firma Bliska Środowisku

    Südzucker Polska S.A. otrzymała ekoznak Firma Bliska Środowisku - tym samym potwierdzając realizację skutecznej i efektywnej strategii ekologicznej. Program „Firma Bliska Środowisku”, obecny na polskim rynku od 2007 r., promuje firmy, które osiągają efekt ekologiczny sprzyjający sukcesowi rynkowemu, za pośrednictwem ekomodelu zarządzania przedsiębiorstwem.

    Zobacz więcej

  • 03.102014

    Beet Europe – unikat na skalę światową

    2 października br. odbyła się kolejna edycja międzynarodowej wystawy Beet Europe pod hasłem „Buraki w Europie – tradycja i przyszłość”. Gospodarzem tej prestiżowej imprezy, na której spotykają się rolnicy i przedsiębiorcy z branży cukrowniczej, była firma Südzucker Polska S.A. Międzynarodowa konferencja naukowa, premiery kilkudziesięciu maszyn, pokazy ich pracy oraz szeroka oferta zaprezentowana na stoiskach wystawienniczych sprawiły, że zarówno organizatorzy, firmy, jak i odwiedzający Beet Europe 2014 uznali jej polską edycję za niezwykle udaną.

    Zobacz więcej

13

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies