Aktualności
  • 28.032012

    Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego

    Już w marcu ruszyła wielkanocna kampania Cukru Królewskiego. Głównym bohaterem tegorocznej kampanii wielkanocnej jest rewo- lucyjny i jedyny na rynku cukier puder w młynku idealny w kuchni podczas przygotowywania wypie- ków, a szczególnie dekorowania wielkanocnych bab.

    Zobacz więcej

  • 16.022012

    Cukier puder w młynku wybrany "Produktem Na Medal 2011 - Pani Domu"

    „Młynek” Cukru Królewskiego otrzymał tytuł „Produkt na medal 2011 – Pani Domu” w kategorii „produkty do pieczenia”. Cukier puder w młynku jest jedynym tak zapakowanym pudrem, który jest obecny w polskich sklepach. Tuba zakończona nakrętką z młynkiem pozwala na precyzyjne dozowanie i sprawia, że cukier puder jest zawsze idealnie sypki. To jeden z najnowocześniejszych arty- kułów w swoim segmencie. Dzięki takiej innowacji, konsument otrzymuje najwyższej jakości cukier bez dodatku antyzbrylaczy.

    Zobacz więcej

  • 01.022012

    Certyfikat BRC we wszystkich Zakładach produkcyjnych Südzucker Polska S.A

    Kolejne Zakłady produkcyjne Südzucker Polska S.A. otrzymały certyfikat BRC, potwierdzający spełnianie najwyższych wymogów w zakresie jakości i bezpieczeń- stwa produkowanej żywności stawianych przez Globalny Standard Bezpieczeństwa Żywności. Do grona trzech cukrowni, które certyfikat BRC zdobyły w 2010 roku (czyli cukrowni Cerekiew, Ropczyce oraz Strzelin) w listopadzie roku ubiegłego dołączyły także cukrownie Strzyżów i Świdnica. Uzyskały one poziom A, czyli najwyższy poziom certyfikatu.

    Zobacz więcej

  • 01.012012

    Zmiany w Zarządzie Südzucker Polska S.A.

    Decyzją Rady Nadzorczej Südzucker Polska S.A. z dnia 30 listopada 2011 roku zmianie uległa struktura Zarządu spółki. Z dniem 1 stycznia 2012 roku dotychczasowy 4-osobowy skład Zarządu został zmniejszony do dwóch osób. Pozostał w nim Piotr Chrobot, a na nowego członka powołano Marka Wójcika. Z Zarządu odeszli Panowie: dr Rainer Schechter, Norbert Bücherl i Adam Sebzda.

    Zobacz więcej

  • 01.122011

    Cukier Królewski ponownie w świetle reflektorów

    Z końcem listopada ruszyła świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowa- cyjne produkty przeznaczone do wypieków, a także dekoracji ciast i deserów. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz prasę konsumencką i branżową.

    Zobacz więcej

  • 25.112011

    Wirtualna wycieczka do Muzeum Cukrownictwa

    Portal internetowy www.muzeumcukrownictwa.pl to kolejny krok Südzucker Polska S.A – pomysłodawcy i założyciela muzeum – ku popularyzacji wiedzy o tej ważnej dla historii Polski i mającej duże tradycje gałęzi przemysłu. Portal ma charakter edukacyjno-informacyjny. Jest nie tylko cennym źródłem wiedzy o przemyśle cukrowniczym, ale przede wszystkim zachęca do odwiedzenia rzeczywistych zbiorów muzeum, gdzie można stanąć „oko w oko” z ponad 200-letnią historią polskiego cukrownictwa.

    Zobacz więcej

13

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies