Kariera
06.062012

Cukier Królewski kolejny raz nagrodzony Złotym Laurem Konsumenta

Już po raz drugi marka Cukier Królewski została uznana przez konsumentów za najpopularniejszą w swojej kategorii. Pierwsze miejsce w 8 edycji konkursu Laur Konsumenta to ogromny sukces oraz dowód na to, jak silną pozycję ma na polskim rynku.

Złoty Laur Konsumenta, to wyjątkowe wyróżnienie, które świadczy o tym jak dużą i niesłabnącą popularnością cieszą się dane produkty czy usługi. Klienci po raz kolejny docenili produkty marki Cukier Królewski, co jest dowodem na to, że istotna jest dla nich jakość oraz bogaty asortyment, które oferuje producent tej marki.

Laur Konsumenta jest dla nas szczególnie ważną nagrodą, ponieważ przyznają ją sami konsumenci. Jesteśmy podwójnie dumni, gdyż zostaliśmy nagrodzeni przez nich po raz kolejny. A nic tak bardzo nie cieszy, jak świadomość niesłabnącego zaufania, którym nas darzą konsumenci. – komentuje Beatrycze Grela, Dyrektor ds. Marketingu i PR Südzucker Polska S.A.

Laur Konsumenta jest największym programem konsumenckim w Polsce, prowadzonym od 8 lat. Projekt ma na celu wyłonienie produktów oraz usług, które cieszą się największą popularnością na polskim rynku. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie ogólnopolskich badań satysfakcji klientów. Organizatorem Lauru Konsumenta 2012 jest Kowalski Pro-Media, oraz redakcja „Rzecz o Biznesie” – dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.

 

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies