Kariera
28.032012

Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego

Już w marcu ruszyła wielkanocna kampania Cukru Królewskiego. Głównym bohaterem tegorocznej kampanii wielkanocnej jest rewo- lucyjny i jedyny na rynku cukier puder w młynku idealny w kuchni podczas przygotowywania wypie- ków, a szczególnie dekorowania wielkanocnych bab.

Jednocześnie promowane są również: tradycyjny cukier biały, drobny cukier biały w kartonie z zakrętką, cukier do wypieków oraz produkty dekoracyjne - cukier perlisty i rafinada. Celem kampanii jest prezentacja cukrów wykorzysty- wanych przez konsumentów do pieczenia, których opakowania wyposażone zostały w dodatki ułatwiające pracę w kuchni: miarka, dozownik czy młynek. Wielkanocna kampania Cukru Królewskiego obejmie reklamę w prasie konsumenckiej - Przyjaciółka, Pani Domu a także w magazynach branżowych. Działania wsparte zostaną kampanią PR w prasie oraz w Internecie.

 

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies