Dla Mediów

Informacje prasowe

17.05 2012

Słodkie Kibicowanie 2012!

Cukier Królewski - jedyna biało-czerwona marka cukru na naszym rynku, kibicuje nie tylko polskiej reprezentacji piłki nożnej, ale również wszystkim Paniom, które podczas rozgrywek piłkarskich mają zdecydowanie więcej czasu dla siebie.

Zobacz więcej

12.04 2012

Cukier puder w młynku wybrany "Produktem Na Medal 2011 - Pani Domu"

„Młynek” Cukru Królewskiego otrzymał tytuł „Produkt na medal 2011 – Pani Domu” w kategorii „produkty do pieczenia”. Cukier puder w młynku jest jedynym tak zapakowanym pudrem, który jest obecny w polskich sklepach.

Zobacz więcej

16.02 2012

Certyfikat BRC we wszystkich Zakładach produkcyjnych Südzucker Polska S.A

Kolejne Zakłady produkcyjne Südzucker Polska S.A. otrzymały certyfikat BRC, potwierdzający spełnianie najwyższych wymogów w zakresie jakości i bezpieczeń- stwa produkowanej żywności stawianych przez Globalny Standard Bezpieczeństwa Żywności.

Zobacz więcej

11.01 2012

Zmiany w Zarządzie Südzucker Polska S.A.

Decyzją Rady Nadzorczej Südzucker Polska S.A. z dnia 30 listopada 2011 roku zmianie uległa struktura Zarządu spółki. Z dniem 1 stycznia 2012 roku dotychczasowy 4-osobowy skład Zarządu został zmniejszony do dwóch osób. Pozostał w nim Piotr Chrobot, a na nowego członka powołano Marka Wójcika. Z Zarządu odeszli Panowie: dr Rainer Schechter, Norbert Bücherl i Adam Sebzda.

Zobacz więcej

09.12 2011

Cukier Królewski ponownie w świetle reflektorów

Z końcem listopada ruszyła świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, a także dekoracji ciast i deserów. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz prasę konsumencką i branżową.

Zobacz więcej

01.12 2011

Wirtualna wycieczka po jedynym w Polsce Muzeum Cukrownictwa

Portal internetowy www.muzeumcukrownictwa.pl to kolejny krok Südzucker Polska S.A – pomysłodawcy i założyciela muzeum – ku popularyzacji wiedzy o tej ważnej dla historii Polski i mającej duże tradycje gałęzi przemysłu.

Zobacz więcej

24.08 2011

Südzucker Polska członkiem organizacji SEDEX

SEDEX to skrót od angielskiego określenia – The Supplier Ethical Data Exchange – po polsku oznaczającego platformę wymiany danych z zakresu etyki biznesowej dostawców. Do tej, skupiającej firmy z całego świata i z różno- rodnych branż, organizacji non-profit nasza firma dołączyła w lutym 2011 roku.

Zobacz więcej

01.07 2011

Telewizyjna kampania Cukru Królewskiego

Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadził kampanię billboardową. Jej celem było poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta 2010. Kampania rozszerzona została również o prasę.

Zobacz więcej

17.02 2011

„Podaj dalej”, czyli Tetra Rex w plenerze. Letnia kampania Cukru Królewskiego

Producent Cukru Królewskiego udowodnił, że warto stawiać na innowacyjne rozwiązania. W drugim roku po rynkowym debiucie, cukier drobny w opakowaniu Tetra Rex cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów. Karton z korkiem to branżowa rewolucja. Idealnie sprawdza się w domu, ale przede wszystkim w plenerze.

Zobacz więcej

11

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies