Dla Mediów
29.022016

Cukier Królewski „przybił” piątkę

To już prawie tradycja, że wraz z początkiem roku Cukier Królewski otrzymuje złoty Laur Konsumenta. Tytuł ten przypadł marce już po raz piąty, a dodając elitarne godło Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004 – 2014), po raz szósty. Za tak ogromnym sukcesem stoją zarówno innowacyjne produkty, jak i nieustanny dialog z konsumentem, który jak uważa producent Cukru Królewskiego, jest kluczem do tego, aby oferta odpowiadała na realne potrzeby rynku.

Laur Konsumenta 2016Laur Konsumenta to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ogólnopolskich projektów konsumenckich w Polsce. Respondenci wskazują w nim najpopularniejsze produkty i marki w danej kategorii. Według informacji organizatora, aż 26% pytanych twierdzi, że godło na opakowaniu ma wpływ na wybór oznaczonego nim produktu.

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy ufają naszej marce doceniając nie tylko innowacyjność, ale również wysoką jakość produktów. Wszystkie życzliwe słowa, które słyszymy od Państwa podczas spotkań - przy gofrobusie czy lemonbusie – jak i liczne komentarze na fanpage’u „Życie jest słodkie”, są dla nas równie ważne jak nagrody.– mówi Beatrycze Grela, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Südzucker Polska S.A.

Innowacyjna oferta

Marka Cukier Królewski kojarzona jest przede wszystkim z bardzo wysoką jakością, którą ułatwiają zachować m.in. nowoczesne rozwiązania stosowane przez producenta. Coraz więcej produktów tej marki pakowanych jest w szczelne foliowe torebki z samoprzylepnymi etykietami pozwalającymi zabezpieczyć ich brzeg. Nie małym powodem do dumy dla producenta jest również to, że może pochwalić się jako jedyny na rynku cukrem pudrem w młynku, cukrem drobnym w kartonie z zakrętką czy też cukrem perlistym, który wcześniej nie był dostępny dla klienta indywidualnego.

Słodkie gesty

Popularność Cukru Królewskiego związana jest też z intensywną komunikacją z konsumentem. Tradycyjna reklama to jedynie fragment działań marketingowych. Producent bardzo dużo uwagi poświęca komunikacji PR i działaniom niestandardowym. Od trzech lat każdej zimy do wybranych przez internautów miast przyjeżdża gofrobus – symbol akcji „Słodkie gesty” podczas której za okazywaną sobie wzajemnie życzliwość można otrzymać bezpłatnie gofra z cukrem pudrem. Z kolei w 2015 po raz pierwszy nad Bałtyk wyruszył lemonbus. Szerząc nadal ideę życzliwości, tym razem rozdawano pyszną lemoniadę.

Gofrobus i lemonbus to dość niestandardowe działania marketingowe i warto podkreślić, że jedyne takie, prowadzone przez producenta cukru w Polsce. Coraz więcej osób kojarzy gofry i gofrobus z Cukrem Królewskim, a co równie istotne, doskonale wie, jakie są założenia tej akcji. Chcemy nie tylko popularyzować życzliwość, ale również towarzyszyć naszym klientom w radosnych momentach, którymi bez wątpienia są okresy świąt i wakacji – kontynuuje Beatrycze Grela.

Producent marki Cukier Królewski prowadzi również liczne promocje konsumenckie z nagrodami, ale też degustacje w sklepach. Dodatkowo niezmiernie ważna jest dla niego komunikacja w mediach społecznościowych. Fanpage www.facebook.com/ZycieJestSlodkie jest najpopularniejszy wśród profili wszystkich dostawców cukru w Polsce.

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies