Zrównoważony rozwój

Klienci

Każdego dnia staramy się zapewniać wysokie standardy obsługi klienta. U ich podstaw leżą kompetencje i odpowiedzialność naszych pracowników, szybki i elastyczny dostęp do serwisu za pośrednictwem handlowców, logistyki i systemu elektronicznego oraz terminowość dostaw.

W dobie dynamicznie ewoluującego otoczenia, zmieniających się uwarunkowań gospodarczych, technicznych i technologicznych, staramy się pozyskiwać wiedzę o potrzebach naszych odbiorców. Zdobywamy ją nie tylko poprzez badania rynkowe, ale także przez działania wewnętrzne polegające na badaniu satysfakcji klientów. Wszystko po to, aby wyprzedzać ich oczekiwania. Pragniemy, by najświeższe informacje o naszych produktach docierały jak najszerzej do wszystkich naszych obecnych i potencjalnych klientów, dlatego wykorzystujemy zróżnicowane kanały komunikacji.

Współpraca z kontrahentami to dla pracowników Südzucker Polska S.A. coś więcej niż wyłącznie sprzedaż. Dbamy o to, aby precyzyjnie odpowiadać na oczekiwania klientów, również w sytuacjach, gdy konieczne jest wykraczanie poza ramy standardowej oferty. Potrafimy dostosować produkt nawet do najbardziej wymagających potrzeb.

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies