Zrównoważony rozwój

Marketing

W naszej działalności bardzo ważną kwestią jest bezpośrednia i obustronna komunikacja z konsumentami. Wykorzystujemy do tego celu innowacyjne narzędzia marketingowe. Opinie użytkowników na temat prowadzonych przez nas działań są niezwykle ważne, dlatego chętnie słuchamy uwag i przyjmujemy konstruktywną krytykę, aby jeszcze lepiej dopasowywać ofertę naszych produktów do potrzeb odbiorców. Jesteśmy otwarci na kontakt z osobami, które na co dzień używają Cukru Królewskiego podczas przygotowywania domowych wypieków, deserów czy napojów, dlatego rozpoczęliśmy aktywność na facebooku. Poprzez fanpage Życie jest Słodkie pozostajemy w stałym kontakcie z fanami kulinarnych wyzwań, którzy inspirują nas do ciągłego udoskonalania produktów Cukru Królewskiego.

Podczas procesu wprowadzania nowych produktów na rynek konsultujemy nasze propozycje z konsumentami. Wnikliwie analizujemy każdą uwagę otrzymaną w badaniach marketingowych, a wnioski służą nam do dalszych zmian i rozwoju produktów.

Bardzo duży nacisk kładziemy na innowacyjne rozwiązania, dlatego nasze najnowsze produkty zamknęliśmy w opakowaniach, które są funkcjonalne i ułatwiają prace w kuchni. Dbamy także o właściwe oznakowanie produktów, toteż każdy projekt opakowania akceptowany jest przez Dział Jakości pod względem zgodności z ustawami polskiego prawa oraz rozporządzeniami UE.

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Prywatności