O nas

Nagrody

Marka Cukier Królewski od lat cieszy się zaufaniem i popularnością wśród konsumentów. Jej wysoka jakość została doceniona nagrodami przyznawanymi zarówno przez klientów indywidualnych, jak i specjalistów. Jest to najcenniejsza forma rekomendacji naszych produktów i źródło olbrzymiej satysfakcji, a co za tym idzie, motywacji do dalszej pracy.

Created in Poland Superbrands 2014/15

   Superbrands-dyplom  

Tytuł "Created in Poland Superbrands 2014/15" w kategorii „Jedzenie i gotowanie” to kolejny istotny sukces, który potwierdza pozycję marki Cukier Królewski na polskim rynku. Nagroda ta przyznawana jest w oparciu o niezależne badanie na próbie ponad 15 000 respondentów. Tym samym stanowi najszerzej zakrojony program konsumencki w Polsce.

Przed rozpoczęciem badania eksperci oraz dziennikarze monitorują rynek tworząc bazę najistotniejszych brandów i dzieląc je na kategorie oraz podkategorie, wśród których respondenci dokonują wyboru.Tytuł przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim, otrzymują liderzy w ponad 80 krajach. Samo badanie realizowane jest przez ARC Rynek i Opinia, a wskazane przez respondentów marki zostają poddane ocenie specjalnej komisji złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy, PR i brandingu.

Laur Konsumenta - Lider Dekady (2004-2014)

Lider Dekady Konkursu

Wielokrotny zdobywca Złotego Lauru Konsumenta, marka Cukier Królewski otrzymała elitarny tytuł: Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014). Jest to jubileuszowa nagroda specjalna, stworzona z okazji 10-lecia konkursu. Powstała z myślą o markach, które podczas minionych edycji Lauru Konsumenta osiągnęły najwyższe wyniki. Polscy konsumenci wielokrotnie w latach 2010, 2012, 2013, 2015, 2016 oraz 2017 uznali markę Cukier Królewski za najbardziej godną zaufania w swojej kategorii. To właśnie dzięki nim, w ogólnopolskiej edycji plebiscytu popularności produktów, marek i usług, Cukier Królewski zdobywa największą liczbę głosów. Plebiscyt organizowany jest przez Kowalski Pro-Media, wydawcę „Rzecz o Biznesie”, dodatku do „Gazety Prawnej”. Jest to najważniejszy program badający preferencje konsumentów w Polsce.

  Złoty Paragon 2013

Złoty Paragon 2013 Wygrana Złotego Paragonu 2013 jest następnym potwierdzeniem preferencji konsumenckich, gdyż w przypadku tej nagrody to kupcy wskazywali towary cieszące się największą popularnością w ich sklepach. I miejsce wśród produktów sypkich to ogromne wyróżnienie, biorąc pod uwagę, że w tej kategorii Cukier Królewski rywalizował nie tylko z cukrami innych marek, ale również artykułami typu: mąka, ryż i inne.

Produkt na medal 2012

Produkt na Medal 2012

 

To kolejny rok gdy marka Cukier Królewski zostaje uhonorowana tytułem „Produkt na Medal” w konkursie organizowanym przez dwutygodnik Pani Domu. Podczas tegorocznej edycji plebiscytu nagrodzono aż dwa produkty cukier drobny biały w kartonie z zakrętką w kategorii „Produkty do pieczenia” oraz cukier trzcinowy Bio w kategorii „Żywność Eko”. W roku 2011 produktem godnym polecenia w kategorii „Produkty do pieczenia” został wybrany cukier puder w młynku Cukier Królewski.

Celem plebiscytu jest wskazanie konsumentom artykułów spożywczych najwyższej jakości, oferowanych na polskim rynku. Zgłoszone produkty podzielono na 22 kategorie. Głównymi kryteriami, którymi kierowali się jurorzy konkursu były: smak, zapach, opakowanie i etykieta. W tegorocznym składzie jury znaleźli się renomowani specjaliści oraz redaktorzy i czytelnicy czasopisma: m.in. Ewa Wachowicz – Producentka i gospodyni programów kulinarnych, Robert Sowa – Mistrz Kulinarny, czy też dr Agnieszka Jarosz z Instytutu Żywności i Żywienia.

 Przebój FMCG 2012

przeboj-fmcg-2012

Produkty marki Cukier Królewski docenili nie tylko konsumenci, ale również przedstawiciele rynku hurtowego i detalicznego w Polsce. Do konkursu „Przeboje FMCG 2012” zgłoszone zostały: cukier puder w młynku, w kategorii „Produkt innowacyjny” oraz cukier trzcinowy BIO, w prestiżowej kategorii „Produkt delikatesowy”. Zwycięski tytuł otrzymał Cukier trzcinowy BIO, który został doceniony przede wszystkim za najwyższą jakość, pochodzenie z upraw ekologicznych, a także opakowanie przyjazne środowisku. Tytuł „Przebój FMCG” przyznawany jest w konkursie magazynu „Życie Handlowe”, który nakładem 70 tysięcy egzemplarzy trafia do hurtowni spożywczych w całej Polsce.

Ta strona używa cookies

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.suedzucker.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce Cookies