Nagrody
Strona główna » O nas » Nagrody
Marka Cukier Królewski od lat cieszy się zaufaniem i popularnością wśród konsumentów. Jej wysoka jakość została doceniona nagrodami przyznawanymi zarówno przez klientów indywidualnych, jak i specjalistów. Jest to najcenniejsza forma rekomendacji naszych produktów i źródło olbrzymiej satysfakcji, a co za tym idzie, motywacji do dalszej pracy.
Złoty Paragon 2023

Z ogromną satysfakcją informujemy, ze nasz produkt Cukier biały drobny 1 kg marki Cukier Królewski otrzymał I miejsce i Nagrodę Złotego Paragonu w kategorii: BAKALIE I PRODUKTY DO PIECZENIA CIAST.
Powyższe wyniki są rekomendacją sklepikarzy jako najlepiej sprzedająca się marka w swojej kategorii. Konkurs weryfikowany jest przez firmę badawczą Kantar, która przelicza głosy i czuwa nad niezależnością wyników. Podczas uroczystej gali Liderów Sprzedaży w Warszawie organizowanej przez magazyn Hurt & Detal przedstawiciele kilkudziesięciu firm z branży FMCG otrzymali specjalne dyplomy oraz wyróżnienia, w tym nasza marka Cukier Królewski.
Przebój FMCG 2017

Ponownie produkt marki Cukier Królewski został doceniony nie tylko przez jury składające się z ekspertów branży FMCG, ale także przez przedstawicieli rynku hurtowego i detalicznego w Polsce. Do konkursu „Przeboje FMCG”, organizowanego przez magazyn „Życie Handlowe”, zgłoszono blisko 500 produktów w 51 kategoriach. W kategorii „Dodatki do ciast” statuetkę „Przebojowy Produkt” w roku 2017 otrzymał drobny Cukier Królewski.
Tytuł „Przebój FMCG” to kolejne prestiżowe wyróżnienie dla produktu z portfolio firmy Südzucker Polska w ogólnopolskim konkursie branżowym.
Created in Poland Superbrands 2014/15

Tytuł „Created in Poland Superbrands 2014/15” w kategorii „Jedzenie i gotowanie” to kolejny istotny sukces, który potwierdza pozycję marki Cukier Królewski na polskim rynku. Nagroda ta przyznawana jest w oparciu o niezależne badanie na próbie ponad 15 000 respondentów. Tym samym stanowi najszerzej zakrojony program konsumencki w Polsce.
Przed rozpoczęciem badania eksperci oraz dziennikarze monitorują rynek tworząc bazę najistotniejszych brandów i dzieląc je na kategorie oraz podkategorie, wśród których respondenci dokonują wyboru.Tytuł przyznawany najsilniejszym markom konsumenckim, otrzymują liderzy w ponad 80 krajach. Samo badanie realizowane jest przez ARC Rynek i Opinia, a wskazane przez respondentów marki zostają poddane ocenie specjalnej komisji złożonej z ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy, PR i brandingu.
Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014)

Wielokrotny zdobywca Złotego Lauru Konsumenta, marka Cukier Królewski otrzymała elitarny tytuł: Laur Konsumenta – Lider Dekady (2004-2014). Jest to jubileuszowa nagroda specjalna, stworzona z okazji 10-lecia konkursu. Powstała z myślą o markach, które podczas minionych edycji Lauru Konsumenta osiągnęły najwyższe wyniki. Polscy konsumenci wielokrotnie w latach 2010, 2012, 2013, 2015, 2016 oraz 2017 uznali markę Cukier Królewski za najbardziej godną zaufania w swojej kategorii. To właśnie dzięki nim, w ogólnopolskiej edycji plebiscytu popularności produktów, marek i usług, Cukier Królewski zdobywa największą liczbę głosów. Plebiscyt organizowany jest przez Kowalski Pro-Media, wydawcę „Rzecz o Biznesie”, dodatku do „Gazety Prawnej”. Jest to najważniejszy program badający preferencje konsumentów w Polsce.
Złoty Paragon 2013

Wygrana Złotego Paragonu 2013 jest następnym potwierdzeniem preferencji konsumenckich, gdyż w przypadku tej nagrody to kupcy wskazywali towary cieszące się największą popularnością w ich sklepach. I miejsce wśród produktów sypkich to ogromne wyróżnienie, biorąc pod uwagę, że w tej kategorii Cukier Królewski rywalizował nie tylko z cukrami innych marek, ale również artykułami typu: mąka, ryż i inne.
Produkt na medal 2012

To kolejny rok gdy marka Cukier Królewski zostaje uhonorowana tytułem „Produkt na Medal” w konkursie organizowanym przez dwutygodnik Pani Domu. Podczas tegorocznej edycji plebiscytu nagrodzono aż dwa produkty cukier drobny biały w kartonie z zakrętką w kategorii „Produkty do pieczenia” oraz cukier trzcinowy Bio w kategorii „Żywność Eko”. W roku 2011 produktem godnym polecenia w kategorii „Produkty do pieczenia” został wybrany cukier puder w młynku Cukier Królewski.
Celem plebiscytu jest wskazanie konsumentom artykułów spożywczych najwyższej jakości, oferowanych na polskim rynku. Zgłoszone produkty podzielono na 22 kategorie. Głównymi kryteriami, którymi kierowali się jurorzy konkursu były: smak, zapach, opakowanie i etykieta. W tegorocznym składzie jury znaleźli się renomowani specjaliści oraz redaktorzy i czytelnicy czasopisma: m.in. Ewa Wachowicz – Producentka i gospodyni programów kulinarnych, Robert Sowa – Mistrz Kulinarny, czy też dr Agnieszka Jarosz z Instytutu Żywności i Żywienia.
Przebój FMCG 2012

Produkty marki Cukier Królewski docenili nie tylko konsumenci, ale również przedstawiciele rynku hurtowego i detalicznego w Polsce. Do konkursu „Przeboje FMCG 2012” zgłoszone zostały: cukier puder w młynku, w kategorii „Produkt innowacyjny” oraz cukier trzcinowy BIO, w prestiżowej kategorii „Produkt delikatesowy”. Zwycięski tytuł otrzymał Cukier trzcinowy BIO, który został doceniony przede wszystkim za najwyższą jakość, pochodzenie z upraw ekologicznych, a także opakowanie przyjazne środowisku. Tytuł „Przebój FMCG” przyznawany jest w konkursie magazynu „Życie Handlowe”, który nakładem 70 tysięcy egzemplarzy trafia do hurtowni spożywczych w całej Polsce.