Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru na świecie. Naszym celem jest produkcja cukru w oparciu o najwyższe kompetencje oraz zaufanie naszych plantatorów i pracowników. Dbamy o trwałe relacje z klientami. Działamy w harmonii z otoczeniem. Nasza marka „Cukier Królewski” od lat cieszy się zaufaniem i popularnością wśród konsumentów.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura
Miejsce pracy: WieliczkaOferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo)
- Szeroki pakiet benefitów, tj. nielimitowana prywatna opieka medyczna z szerokim zakresem specjalizacji i badań medycznych (także dla członków rodziny), świadczenia z zakresu sportu, kultury, rekreacji
- Świadczenia socjalne, np. pożyczki na zakup mieszkania/domu, wczasy pod gruszą, świadczenia i paczki okolicznościowe, deputat cukrowy
- Nagroda wypłacana po dokonaniu rocznej oceny pracowniczej
- Coroczne podwyżki
- Profesjonalne szkolenia
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Minimum półroczne doświadczenie zawodowe
- Wykształcenie wyższe mile widziane
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pokonywania merytorycznych trudności zawiązanych z realizacją powierzonych zadań
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność współpracy i pracy zespołowej
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
- Dokładność, sumienność, obowiązkowość, zaangażowanie i komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
- Optymizm i zaangażowanie w pracę
Zakres obowiązków:
- Koordynacja poczty biurowej: przyjmowanie i rejestrowanie poczty przychodzącej, przygotowywanie i nadawanie poczty wychodzącej, obsługa przesyłek kurierskich, współpraca z firmami kurierskimi, z Pocztą Polską, dostawcami materiałów biurowych itp.
- Administracyjna obsługa biura: obsługa centrali telefonicznej, przekierowywanie połączeń do właściwych osób, przyjmowanie i obsługa gości.
- Monitorowanie stanu materiałów biurowych dla całego biura, realizacja zamówień materiałów biurowych, eksploatacyjnych i art. spożywczych.
- Rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, hoteli, wynajem samochodów dla pracowników.
- Monitorowanie ilości galanterii cukrowej wykorzystywanej przez biuro (prezenty, paczki), zamawianie i uzupełnianie niedoborów.
- Wsparcie przy organizacji i/lub samodzielna organizacja spotkań firmowych/biznesowych, spotkań integracyjnych i konferencji, przygotowywanie sal konferencyjnych na różne spotkania.
- Całościowa obsługa systemu CMD – Centralnego Magazynu Dokumentów (drukowanie kodów kreskowych dla pracowników, skanowanie dokumentów do CMD, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Centralnego Archiwum).