Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru na świecie. Naszym celem jest produkcja cukru w oparciu o najwyższe kompetencje oraz zaufanie naszych plantatorów i pracowników. Dbamy o trwałe relacje z klientami. Działamy w harmonii z otoczeniem. Nasza marka „Cukier Królewski” od lat cieszy się zaufaniem i popularnością wśród konsumentów.
Specjalista / Specjalistka ds. Gospodarki Magazynowej i Kontroli Faktur
Miejsce pracy: Cukrownia RopczyceWymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista ds. Gospodarki Magazynowej lub pokrewnym – min. 3 lata
- Doświadczenie w księgowości – mile widziane
- Wykształcenie min. średnie
- Biegła umiejętność obsługi komputera, w tym oprogramowania Microsoft Office
- Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
- Wiedza z zakresu kontroli dokumentów zgodnie z przepisami podatkowymi
- Zdolność analitycznego i logicznego myślenia
- Efektywna organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Sumienność, samodzielność, komunikatywność
- Umiejętność wykonywania pracy pod presją czasu
- Prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków:
Gospodarka Magazynowa:
- Organizacja i nadzór nad całokształtem zagadnień związanych: z przyjęciem i wydaniem towarów z magazynu technicznego, gospodarką zapasami magazynowymi, placami składowymi materiałów masowych i budynkami magazynowymi w Zakładzie produkcyjnym Cukrownia Ropczyce.
- Przyjęcia towarów, dokonywanie odbioru ilościowego materiałów oraz dokumentów wymaganych przy dostawie (certyfikaty jakości itp.) i ich archiwizacja, wzywanie odpowiedzialnych kierowników projektów do odbioru jakościowego. Odpowiedzialność służbowa i materialna za stan ilościowy towarów w magazynie.
- Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie SAP.
- Potwierdzanie odbioru oraz wysyłki towarów objętych SENT na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych PUESC.
- Analiza i utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów magazynowych materiałów.
Kontrola Faktur:
- Kontrola i dekretacja faktur.
- Sprawdzanie zgodności warunków płatności z umowami.
- Rozliczanie delegacji i wydatków gotówkowych pracowników.
- Księgowanie dokumentów RW, ZW, PZ.
- Zakładanie zleceń, sporządzanie wniosków o płatność.
- Tworzenie zamówień zakupu.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Szeroki pakiet benefitów, tj. nielimitowana prywatna opieka medyczna z szerokim zakresem specjalizacji i badań medycznych (także dla członków rodziny), świadczenia z zakresu sportu, kultury, rekreacji.
- Świadczenia socjalne, np. pożyczki na remont, na zakup mieszkania/domu, wczasy pod gruszą, świadczenia i paczki okolicznościowe, deputat cukrowy.
- Nagrodę wypłacaną po dokonaniu rocznej oceny pracowniczej.
- Profesjonalne szkolenia.