Biznes

Südzucker Polska S.A. jest rzetelnym i wiarygodnym partnerem biznesowym, który kieruje się najwyższymi standardami etycznymi. Nasze kontakty z kontrahentami i plantatorami oparte są na dialogu, którego celem jest stworzenie maksymalnie komfortowych warunków współpracy. Służy temu wymiana doświadczeń, wiedzy i określenie wzajemnych oczekiwań.

Dbając o komfort pracy w zakładach i biurach, jesteśmy otwarci na ich potrzeby, tak w zakresie środowiska pracy, potrzeb związanych z podnoszeniem kwalifikacji, jak i aktywnością pozazawodową.

Nieustannie dążymy do najaktywniejszego otwartego i bezpośredniego dialogu z naszymi konsumentami. Chcemy nie tylko poznawać ich oczekiwania, ale również współdzielić z nimi pasję do  eksperymentowania w kuchni. Komunikacja za pośrednictwem strony internetowej oraz poprzez media społecznościowe (np. LinkedIn) umożliwia nam nawiązanie z nimi bliskich relacji. Nasi konsumenci są dla nas niewyczerpanym źródłem wiedzy na temat kuchni, jak i zwyczajów czy upodobań. Staramy się, aby nasze produkty były dla nich ważną inspiracją.

Nadrzędnym celem wszystkich naszych działań marketingowych jest przejrzysta komunikacja dotycząca produktów i działań firmy. Dlatego istotny jest dla nas każdy szczegół – od precyzyjnych opisów na opakowaniach, poprzez proste i transparentne zasady promocji i konkursów.