Jakość

Oczekiwania konsumentów znacznie ewoluowały w stosunku do ich preferencji sprzed kilku lat. Dziś klienci częściej spoglądają na etykietę kupowanego produktu i bacznie śledzą nowinki w dziedzinie jakości żywności. Priorytetem nie jest już wybieranie produktu z najniższą ceną, ale takiego, którego konsument jest pewien pod każdym względem, do którego ma zaufanie.

Biorąc pod uwagę wszystkie czynniki, Südzucker Polska S.A. kładzie ogromny nacisk na jakość produkowanego wyrobu. Aspekt jakości dotyczy jednak nie tylko naszego flagowego produktu, jakim jest cukier, ale stał się dla naszej firmy jednym z kluczowych elementów zarządzania. Stąd też priorytetem jest dla nas wzorowa organizacja firmy, szczególna dbałość o obsługę klienta, jak również spełnianie wysokich wymogów higieny i bezpieczeństwa produktu.

Dbanie o jakość w naszej firmie rozpoczyna się już na etapie wyboru właściwych nasion buraka cukrowego. Przyświeca nam ona w całym cyklu produkcyjnym: przez stały nadzór nad plantacjami, zbiór, rozładunek, przygotowanie buraków do procesu przerabiania i sam proces przetwórstwa. Troska o jakość i higienę produktu jest w centrum naszych działań. Co ważne, nie kończy się ona wraz z wyprodukowaniem cukru, ale towarzyszy nam poprzez pakowanie i magazynowanie, a także współpracę z dostawcami towarów i usług, aż do momentu wysyłki towaru do klientów.

Dzięki tym wszystkim zabiegom mamy pewność, że dostarczyliśmy klientom bezpieczny dla zdrowia produkt o wysokiej i niezmiennej jakości – produkt, jakiego oczekują.

Sukces naszych produktów oparty jest właśnie na stabilnej jakości i ciągłym dbaniu o higienę i bezpieczeństwo produkowanego wyrobu, czego potwierdzeniem są przyznane nam certyfikaty jakości i bezpieczeństwa żywności. Opiera się także na stałym doskonaleniu systemów, nie tylko przez kierownictwo firmy, ale także przez wszystkich tworzących ją pracowników.