Marketing

W naszej działalności bardzo ważną kwestią jest bezpośrednia i obustronna komunikacja z konsumentami. Wykorzystujemy do tego celu innowacyjne narzędzia marketingowe. Opinie użytkowników na temat prowadzonych przez nas działań są niezwykle ważne, dlatego chętnie słuchamy uwag i przyjmujemy konstruktywną krytykę, aby jeszcze lepiej dopasowywać ofertę naszych produktów do potrzeb odbiorców. Jesteśmy otwarci na kontakt z osobami, które na co dzień używają Cukru Królewskiego podczas przygotowywania domowych wypieków, deserów czy napojów, dlatego rozpoczęliśmy aktywność na facebooku. Poprzez fanpage Życie jest Słodkie pozostajemy w stałym kontakcie z fanami kulinarnych wyzwań, którzy inspirują nas do ciągłego udoskonalania produktów Cukru Królewskiego.

Podczas procesu wprowadzania nowych produktów na rynek konsultujemy nasze propozycje z konsumentami. Wnikliwie analizujemy każdą uwagę otrzymaną w badaniach marketingowych, a wnioski służą nam do dalszych zmian i rozwoju produktów.

Bardzo duży nacisk kładziemy na innowacyjne rozwiązania, dlatego nasze najnowsze produkty zamknęliśmy w opakowaniach, które są funkcjonalne i ułatwiają prace w kuchni. Dbamy także o właściwe oznakowanie produktów, toteż każdy projekt opakowania akceptowany jest przez Dział Jakości pod względem zgodności z ustawami polskiego prawa oraz rozporządzeniami UE.